לקוחות יקרים, בעקבות המצב ייתכנו עיכובים במערכת המשלוחים.

מדיניות משלוחים

מדיניות משלוחים:

דון דה פלור עובדת במתכונת משלוחים עד בית הלקוח.

ניתן לבצע שליחות לכל מקום בארץ, עד בית הלקוח, בעלויות משתנות בהתאם לסוג המוצר הנרכש, גודלו ואופן אספקתו;

1.מוצרים קטנים, שנכנסים באריזה של קרטון 60/60 עלות השילוח תהה 39 ₪ 

  1. מוצרים החורגים מגודל זה, יהיו שווי ערך ל”הובלת מוצר”, שיכולים לנוע בין 100-600 ₪  בהתאם למוצר הנרכש, בין אם זה כיסאות, פינות אוכל, ספריות וכל היוצא בזה.
  2. הובלה והרכבה לא ניתנים באותו השירות, תשלום על הובלה הינו על הובלה בלבד, ובמידה והלקוח מעוניין בשירות הרכבה, עליו לציין זאת ולדעת כי עבור הרכבה יידרש תשלום נוסף.
  3. איסוף מהחנות – איסוף עצמי ממחסננו בכפר קאסם, בתיאום מראש מול הנייד: 052-312-9522 שלוחה 1. לא יהיה ניתן לבצע איסוף כל מוצר ללא תיאום מראש.
  4. ייתכנו הפרשי גוונים בין תמונות המוצרים המפורסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.

אספקת המוצרים:

משלוחים המוגדרים כמשלוח “רגיל”, כפי שמופיע בסעיף 1. במדיניות המשלוחים- מוצרים שנארזים באריזת קרטון של עד גודל 60/60 אספקתם תהיה 7-14 ימי עסקים.

ימי עסקים הינם בימים א-ה, לא כולל ימי שישי ושבת.

משלוחים החורגים מגודל זה, יסופקו בהתאם לזמנים אשר יתואמו אישית מול הלקוח, בהתאם לגודל המוצר, לסוגו ולזמינותו. 

אנו אחראים לדאוג ליצור קשר עם הלקוח בכל הנוגע להובלת מוצר חריג בגודלו כגון פינת אוכל, כיסאות, מזנונים, ספריות וכל היוצא בזה.

אספקת מוצרים גדולים יסופקו עד 14 ימי עסקים-אלא אם נרשם אחרת.

דון דה פלור עושה כל שביכולתה על מנת לקדם את כלל המשלוחים, ולשלוח אותם אליכם בבטחה עד ביתכם בזמן המהיר ביותר.

“פרטי הלקוח מאובטחים ולא יועברו לצד ג’ שלא לצורך השימוש באתר”.

החלפת מוצר:

  1. במידה והלקוח מעוניין לבצע החלפת מוצר, עליו לשאת בתשלום השילוח הלוך וחזור בהתאם לסוג המוצר שרכש. 
  2. המוצר יהיה חייב לחזור לחנות באריזתו המקורית, ללא כל פגם או ליקוי.
  3. מוצרי זכוכית אינם ניתנים להחלפה בשליחות, אלא בהגעה פיזית לחנות בלבד מחשש לשבר במהלך השילוח.
  4. במידה והלקוח מעוניין לבצע החלפה בחנות- כמובן שיוכל להגיע עם המוצר לחנות ולבצע החלפה ברחוב דוד אלעזר 8, קניון ערים כפר סבא.

במקרה של ביטול עסקה- 

  1. הלקוח יישא בדמי ביטול בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם, וכן בהוצאת המשלוח הלוך וחזור.
  2. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, לא ייגבו דמי שילוח ודמי ביטול ויוחזר ללקוח מלוא התשלום ששילם.
  3. לא ניתן לבצע החזרת מוצרים שנמכרו מתצוגה, או בסייל, באחריותך לבדוק כי המוצר שרכשת הוא תקין, במעמד הרכישה.
  4. לא יינתן החזר כספי בגין מוצרים שהתקבלו במתנה ללקוח, כגון מתנות/גיפט קארד.
  5. החזר כספי יינתן לאותו האמצעי התשלום שבוצעה ממנו העסקה, בכפוף לתקנון מדיניות החזרת המוצרים של דון דה פלור כחוק.

במידה ובוצעו תשלומים בעסקה, ההחזר הכספי יוחזר באותם מס’ התשלומים שבוצעו בעסקה ע”מ שחברת הסליקה תאשר את ההחזר.

ההחזר יתקבל עד לאמצעי התשלום עד 7 ימי עסקים.

בתשלום של  כ”א דיירקט, ההחזר יהיה חייב להיות בהעברה בנקאית לחשבון הבנק.

דון דה פלור תהיה רשאית לבצע ביטול עסקה במקרים הבאים:

  1. המוצר אזל מן המלאי.
  2. נפלה טעות בתיאור או בתמחור המוצר.

דון דה פלור תהיה רשאית לשנות את מחירי האתר בכל עת.

דרכי התקשרות:

 מספר ראשי של החנות: 09-9755080 | 052-3129522

שירות הלקוחות שלנו: 050-3889503

מענה שירות הלקוחות פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 9:30-14:00.

התחברות לאתר

יצירת חשבון חדש

חיפוש מוצר באתר

דילוג לתוכן