לקוחות יקרים, בעקבות המצב ייתכנו עיכובים במערכת המשלוחים.

תקנון האתר

תקנון – דון דה פלור

פרטיות:
פרטי הלקוח מאובטחים ולא יועברו לצד ג’ שלא לצורך השימוש באתר.

מדיניות משלוחים:

דון דה פלור עובדת במתכונת משלוחים עד בית הלקוח.

ניתן לבצע שליחות לכל מקום בארץ, עד בית הלקוח, בעלויות משתנות בהתאם לסוג המוצר הנרכש, גודלו ואופן אספקתו;

  1. מוצרים קטנים, שנכנסים באריזה של קרטון 60/60 עלות השילוח תהה 39 ₪ 
  1. מוצרים החורגים מגודל זה, יהיו שווי ערך ל”הובלת מוצר”, שיכולים לנוע בין 100-1000 ₪  בהתאם למוצר הנרכש, בין אם זה כיסאות, פינות אוכל, ספריות וכל היוצא בזה.
  2. הובלה והרכבה לא ניתנים באותו השירות, תשלום על הובלה הינו על הובלה בלבד, ובמידה והלקוח מעוניין בשירות הרכבה, עליו לציין זאת ולדעת כי עבור הרכבה יידרש תשלום נוסף.
  3. איסוף מהחנות – איסוף עצמי ממחסננו בכפר קאסם, בתיאום מראש מול הנייד: 052-312-9522 שלוחה 1. לא יהיה ניתן לבצע איסוף כל מוצר ללא תיאום מראש.
  4. ייתכנו הפרשי גוונים בין תמונות המוצרים המפורסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.

אספקת המוצרים:

משלוחים המוגדרים כמשלוח “רגיל”, כפי שמופיע בסעיף 1. במדיניות המשלוחים- מוצרים שנארזים באריזת קרטון של עד גודל 60/60 אספקתם תהיה בין 7-14 ימי עסקים, בהתאם למוצר הנרכש, ולזמינות הקיימת במחסני החברה.

מוצרים אשר מיוצרים במפעל ייחודי – כגון שולחנות/נשכנים/תמונות/מראות – זמן האספקה שלהם יכול להתארך מעט מהרגיל, מאחר ומדובר בייצור של מוצר במפעל ולא במלאי הקיים במחסני החברה.

זמן אספקה של ייצור הינו עד 40 ימי עסקים.

ימי עסקים הינם בימים א-ה, לא כולל ימי שישי ושבת, ולא כוללים את יום ההזמנה.

משלוחים החורגים מגודל זה, יסופקו בהתאם לזמנים אשר יתואמו אישית מול הלקוח, בהתאם לגודל המוצר, לסוגו ולזמינותו. 

אנו אחראים לדאוג ליצור קשר עם הלקוח בכל הנוגע להובלת מוצר חריג בגודלו כגון פינת אוכל, כיסאות, מזנונים, ספריות וכל היוצא בזה.

אספקת מוצרים גדולים יסופקו עד 40 ימי עסקים, אלא אם נאמר אחרת.

דון דה פלור עושה כל שביכולתה על מנת לקדם את כלל המשלוחים, ולשלוח אותם אליכם בבטחה עד ביתכם בזמן המהיר ביותר.

קבלת המוצר, דיווח על פגם/ליקוי במוצר

מרגע קבלת המוצר, על הלקוח לבדוק את תקינות המוצר ושלמותו במעמד האספקה.

במידה ונמצא על – ידכם פגם במוצר/ליקוי במוצר, יהיה עליכם להודיע להנהלת דון דה פלור על כך לא יאוחר מ-24 שעות מקבלת המוצר על ידכם.

במקרה של “איסוף עצמי”- דון דה פלור לא תהיה אחראית על לכל נזק מסוג שהוא, אשר ייגרם למוצר מרגע שיעבור לחזקתך. 

כמו כן, בעת ביצוע “איסוף עצמי” על הלקוח לבדוק את טיב המוצר בחנות עצמה. דון דה פלור לא תיקח אחריות על טיב המוצר שנאסף לאחר שנאסף.

מדיניות החזרת מוצרים:

האמור בפרק זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981, (להלן לפי ההקשר “החוק” ו-“תקנות”)

הנך זכאי לבטל עסקה בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, בהתאם למדיניות החזרת המוצרים;

  1. המוצר לא פגום ולא נמצא בו כל ליקוי.
  2. לא בוצע שום שימוש במוצר.
  3. המוצר ארוז באריזתו המקורית בלבד- לא תותר החזרת מוצר ללא אריזתו המקורית כחוק.
  4. החזרת המוצר מותנית בכך שהמוצר לא הורכב בביתך.
  5. סכום העסקה אינו נמוך מ-51 ₪

*יובהר כי מצבו של המוצר שהוחזר- שלמותו ותקינותו יוערכו ע”י דון דה פלור בלבד והנך מוותר בזאת ויתור מלא ומוחלט על כל טענה/דרישה/תביעה בעניין זה.

מוצרים שלא ניתן לבטל/להחזיר/להחליף:

מוצרים שיוצרו במיוחד עבורך במפעל ייעודי, בהתאם למידות ובחירת הדגם- בהתאם לחוק להגנת הצרכן.

לא ניתן לבטל, להחזיר או להחליף ריהוט שהורכב בבית הלקוח.

החלפת מוצר:

  1. במידה והלקוח מעוניין לבצע החלפת מוצר, עליו לשאת בתשלום השילוח הלוך וחזור בהתאם לסוג המוצר שרכש. 
  2. המוצר יהיה חייב לחזור לחנות באריזתו המקורית, ללא כל פגם או ליקוי.
  3. מוצרי זכוכית אינם ניתנים להחלפה בשליחות, אלא בהגעה פיזית לחנות בלבד מחשש לשבר במהלך השילוח.
  4. במידה והלקוח מעוניין לבצע החלפה בחנות- כמובן שיוכל להגיע עם המוצר לחנות ולבצע החלפה ברחוב דוד אלעזר 8, קניון ערים כפר סבא.

במקרה של ביטול עסקה- 

  1. הלקוח יישא בדמי ביטול בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם, וכן בהוצאת המשלוח הלוך וחזור.
  2. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, לא ייגבו דמי שילוח ודמי ביטול ויוחזר ללקוח מלוא התשלום ששילם.
  3. לא ניתן לבצע החזרת מוצרים שנמכרו מתצוגה, או בסייל, באחריותך לבדוק כי המוצר שרכשת הוא תקין, במעמד הרכישה.
  4. לא יינתן החזר כספי בגין מוצרים שהתקבלו במתנה ללקוח, כגון מתנות/גיפט קארד.
  5. החזר כספי יינתן לאותו האמצעי התשלום שבוצעה ממנו העסקה, בכפוף לתקנון מדיניות החזרת המוצרים של דון דה פלור כחוק.

במידה ובוצעו תשלומים בעסקה, ההחזר הכספי יוחזר באותם מס’ התשלומים שבוצעו בעסקה ע”מ שחברת הסליקה תאשר את ההחזר.

ההחזר יתקבל עד לאמצעי התשלום עד 14 ימי עסקים.

בתשלום של  כ”א דיירקט, ההחזר יהיה חייב להיות בהעברה בנקאית לחשבון הבנק.

דון דה פלור תהיה רשאית לבצע ביטול עסקה במקרים הבאים:

  1. המוצר אזל מן המלאי.
  2. נפלה טעות בתיאור או בתמחור המוצר.

דון דה פלור תהיה רשאית לשנות את מחירי האתר בכל עת.

קבלת סחורה-

בעת קבלת הסחורה, עלייך לבדוק את תקינות המוצר, במידה ויימצא פגם במוצר – עלייך לדווח למוקד השירות שלנו לא יאוחר מ-24 שעות מקבלת המוצר.

דון דה פלור לא תהיה אחראית לטיב המוצר לאחר התווך המצוין לעיל.

אחריות:

ידוע לך כי המוצרים הנמכרים באתר מיוצרים ע”י ספקים שאינם בבעלותה או בניהולה של דון דה פלור, (להלן “הספקים”). על כן,  דון דה פלור אינה נושאת באחריות בכל הנוגע לטיב המוצר, לאיכותו, לתכונותיו/ לכל מצג שנעשה באתר בנוגע לפרטי המוצרים האמורים.

מקום שיפוט:

*מקום השיפוט לכל סכסוך הקשור בהזמנה שבוצעה מהחברה הוא בבית משפט המוסמך בכפר סבא, אלא אם כן בחרה החברה במקום אחר.

דואר ניתן לשלוח אלינו לכתובת דוד אלעזר 8, כפר סבא, דרך שירות דואר ישראל בתשלום, או להגיע אלינו. שעות פעילות: א’, ב’, ד’ ו-ה’: 9:30-19:00, ו’- 9:30-14:00.

דרכי התקשרות:

 מספר ראשי של החנות: 052-3129522

שירות הלקוחות שלנו: 050-3889503

מענה שירות הלקוחות פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 9:30-14:00.

התחברות לאתר

יצירת חשבון חדש

חיפוש מוצר באתר

דילוג לתוכן